The Grand Tour Game
PELAA NYT KOKO 3. KAUSI! Oletko ikinä haaveillut yhteisistä ajohetkistä The Grand Tour -ohjelman isäntien kanssa – siis Clarksonin, Hammondin ja Mayn? Tilaisuutesi on nyt koittanut! Ensin katselet kotona, kun ohjelman isännät suorittavat menopeleillään kimurantteja kikkailuja… ja sitten pääset itse ratin taakse samaan autoon ja samaan paikkaan – yrittämään itse samaa sekopäistä temppua. The Grand Tour Game on Amazon Gamesin kehittämä jaksorakenteinen kilpa-ajopeli, joka pohjautuu Prime Originalin suosittuun The Grand Tour -ohjelmaan. Peli on täynnä sulavia siirtymiä ohjelmapätkistä itse pelitoimintoihin sekä tietenkin ohjelmasta tuttua huumoria ja hulvattomuutta – minkä lisäksi ohjelman kaikki kolme isäntää ääninäyttelevät pelissä. 15 jaksoa: yli 200 pelattavaa sarjan kohtausta, joissa yli 70 autoa ja 36 rataa. Hanki 1 500 gamerscore-pistettä suorittamalla kaikki TGT-pelin saavutukset Xbox Onella. Hauskanpito ei enää lopu ohjelman päättymiseen – siitä se vasta alkaakin!