Tämä valuuttapakkaus sisältää 14 300 (11 000 + 3 300 bonuksena) yksikköä pelivaluuttaa. Pelivaluutalla voit ostaa uusia välineitä golfaajallesi, maksaa osallistumismaksun tuottoisiin Online Society -tapahtumiin, panostaa Skins-peleihin ja paljon muuta.