The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Season pass
Tee Dungeon of Naheulbeuk -pelikokemuksestasi entistä hulvattomampi roolipeliseikkailu Season Passilla. Season Pass sisältää kaksi sisältöpakettia, jotka lisäävät tarinaa, taktisia taisteluita ja huumoria DLC 2: Splat Jaypak's Arenas Seikkailijat janoavat lisää tässä uudessa sisältöpaketissa! Liity joukkoon heidän jäädessä Wheel of Misfortunen sadistisen omistajan, Splat Jaypakin, vangeiksi. Jos he haluavat päästä pakoon, heidän on ryhdistäydyttävä ja taisteltava kaikkea vastaan, mitä heidän vangitsijansa heidän eteensä heittää. Oletko valmis taistelemaan tiesi takaisin seikkailuusi? Ominaisuudet Taistele läpi 15 uuden taistelun. Nosta hahmosi tasolta 1 tasolle 11. Muokkaa joukkueesi koostumusta valitsemalla kahdeksan hahmoa kymmenestä pelattavasta seikkailijasta. Päivitä varusteitasi taistelujen välillä. Kokeile uusia taktiikoita ja hulluja strategioita. Ja tietenkin kanoja. DLC3: Back to the Futon Seikkailu jatkuu The Dungeon of Naheulbeukissa tällä uudella sisältöpaketilla! Yllättävien sankareiden suosikkijoukkosi on jälleen kiipelissä: Dungeon’s Fund on pidättänyt heidät, ja heidän on suoritettava vaarallinen tehtävä ansaitakseen vapautensa. Lähde heidän kanssaan uudelle seikkailulle läpi ajan ja selvitä hulvattomimpien luolastojen, pelätyn Dungeon of Naheulbeukin, rakentamisen takana oleva salaisuus. Valmistaudu taistelemaan unenjumala Dlulia palvovaa pahaa, ja uneliasta, kulttia vastaan estääksesi maailmaa jäämästä ikuisille torkuille. Mikä pahinta: jos et onnistu, voit menettää kaiken kokemuksesi ja kaikki saaliisi!