The DioField Chronicle
Uusimmalla tekniikalla toteutettu kiehtova tarina sisukkuudesta. Peli esittelee uuden strategiapainotteisen reaaliaikaisen taktisen taistelujärjestelmän (RTTB). Taitavan ja kokeneen tiimin kehittämän uuden strategiaroolipelin alkuvaiheet. ■ Upouusi strategiaroolipeli kertoo huikean tarinan sodasta ja kunniasta. Pelin ainutlaatuinen ja kaunis maailma yhdistää vaikutteita fantasiasta, keskiajasta ja modernista ajasta sekä monipuolisen ja innovatiivisen reaaliaikaisen taistelujärjestelmän. ■ Monipuolisia strategiaa ja taktiikkaa painottavia reaaliaikaisia taisteluja Taistelut voitetaan arvioimalla taistelutilanne ja antamalla joukkojen vahvuudet ja heikkoudet huomioivia käskyjä. Suorita tehtävät käyttämällä taitavasti erilaisia taitoja, sotilasluokkia ja varusteita. ■ Realistiset dioraamatyyliset sotanäyttämöt Komenna joukkojasi kenraalina DioField-saaren yksityiskohtaisissa dioraamatyylisissä ympäristöissä. ■ The DioField Chronicle Standard Editionin varhaisen ostajan edun sisältö ・ase: Rhopasto Knife (Standard Editionin varhaisen ostajan erikoisväri) ・asuste: Recruit's Bangle. Varhaisen ostajan edun lunastusaika päättyy 31.12.2022. ※Näitä esineitä ei voi saada etenemällä pelissä, mutta ne voi saada luvun 1 episodissa 2.