The Dark Pictures Anthology: Little Hope - Curator's Cut
Curator's Cut sisältää uusia pelattavia kohtauksia, jotka on kuvattu muiden hahmojen näkökulmasta ja sisältävät uusia valintoja pelaajalle. Ne tuovat peliin erilaisen näkökulman ja uusia seurauksia. Curator’s Cut on pelattavissa vasta kun olet pelannut päätarinan läpi.