The Council - Episode 4: Burning Bridges
Burning Bridges on The Councilin viiden episodin kaudesta neljäs. The Councilin koko kausi tarjoaa kaikki 5 episodia. Louis de Richet astuu Lord Mortimerin saaren syvyyksiin jäljittäessään totuutta äidistään ja muista vieraista. Hänen löytämänsä mausoleumi sisältää enemmän salaisuuksia kuin hän osasi odottaakaan. Neljännessä episodissa selvitetään liittoumia, kilpakumppanit kohtaavat ja menneisyyden haamut alkavat saada kiinni saaren asukkaita. Päätöksesi jäävät kalvamaan mieltäsi, kun päätät Louiksen, Mortimerin ja koko maailman kohtalon. Jatka seikkailuasi pelissä The Council Episode 4: Burning Bridges, kun uudet voimat heräävät ja valinnanvapautesi määrittää kaiken kohtalon.