The Bundle of Wonders
Hanki nämä upeat pelit jo tänään: Fort Triumph Strategiapeli, joka yhdistelee XCOM-pelien vuoropohjaista taistelua ja HOMM-pelien tutkimista. Rakenna kaupunkeja, keräile artefakteja, kehitä sankareita ja vaikuta ympäristöihisi fysiikan avulla! Metamorphosis Sinä olet Gregor, mies, joka on muuttunut pieneksi hyönteiseksi ja joka lähtee uskomattomalle matkalle selvittääkseen muutoksen salaperäiset syyt. Metamorphosis on ensimmäisen persoonan seikkailu, joka sijoittuu surrealistiseen maailmaan, jossa uudet kykysi ovat ainoa ja viimeinen toivosi selviytyä. Tools Up! Tools Up! on jännittävä paikallinen co-op-peli, joka laittaa remontointi- ja yhteistyötaitosi testiin.Maalaa seiniä, ota tapetteja seinästä ja siirrä sohvia kilpailussa aikaa vastaan! Red Wings: Aces of the Sky Arcade-toimintapeli, jossa pääset ohjastamaan ensimmäisen maailmansodan aikaisia sotalentokoneita. Valloita taivaat ja huijaa kuolemaa matkallasi kohti voittoa! Paradise Lost Laskeudu retrofuturistiseen bunkkeriin, jossa kehittynyt tekniikka yhdistyy slaavilaisiin pakanakuviin, ja tutki sen alla piilevää maanalaista kaupunkia. Tutustu bunkkerin historiaan, aina siitä, kun puolalaiset kapinalliset ottivat sen haltuunsa, siihen, kun sen viimeiset asukkaat kohtasivat kohtalonsa.