Klassinen arcadepeli palaa turboahdettuna versiona! Tetraminos sopii niin aloittelijoille kuin veteraaneillekin, tarjoten helposti opittavia ja loputtomia haasteita. Treenaa aivojasi Puzzle-tilan 50 tasolla, yritä selviytyä mahdollisimman pitkään loputtomassa Endless-tilassa, ja kerää komboja ja samanvärisiä rivejä noustaksesi ykköseksi online-listoilla. Haasta ystäväsi jopa neljän pelaajan paikallisessa moninpelitilassa ja sabotoi heidän pöytiään jokeripeleissä.