Terminator Dark Fate -hahmopaketti
Terminator Dark Fate -hahmopaketti sisältää Sarah Connorin ja T-800 Endoskeletonin Gears 5 -moninpelissä käytettäväksi. Se sisältää myös teemalla varustetun sotalipun, blood sprayn ja merkin. Terminator Dark Fate ja siihen liittyvät logot ovat Skydance Median tavaramerkkejä ja immateriaalioikeuksia, ja Microsoft Corporation käyttää niitä lisenssin alaisesti.