TEKKEN 8 - PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
FINAL FANTASY -pelisarjan tapahtumapaikan, PHOENIX GATEN, traagiset tapahtumat mullistivat Clive Rosfieldin elämän. Cliven matka, jonka varrella hän kohtaa menneisyytensä, on luotu uudelleen voimakkaiden eikon-olentojen kentälle aiheuttaman tuhon ja erilaisten erikoistehosteiden myötä. Astu FINAL FANTASYN maailmaan tällä jännittävällä sisällöllä. Sisältö: – PHOENIX GATE -taistelukenttä. Sisältää seuraavat JUKEBOX-kappaleet: – Away / FINAL FANTASY -pelisarja – Find the Flame / FINAL FANTASY -pelisarja. * Tämä sisältö sisältyy myös Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE -settiin. Varo ostamasta samaa tuotetta kahdesti. * Ei sisällä Clive Rosfield -sisältöä.