TEKKEN 8 - Heihachi Mishima
Rautakäden kuningas Heihachi Mishima osallistuu turnaukseen! Heihachi hävisi tiukan lopputaistelun Kazuyaa vastaan. Hänen uskottiin kuolleen Kazuyan heitettyä hänet sulaan laavaan. Sisältö: – pelattava Heihachi Mishima -hahmo. Tämä sisältö on saatavilla myös osana Deluxe Edition-, Ultimate Edition- ja Deluxe Edition Upgrade Pack -tuotteita. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.