TEKKEN 8 - Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE sisältää seuraavat: – pelattava Clive Rosfield -hahmo – PHOENIX GATE -taistelukenttä. HAHMO FINAL FANTASY -pelisarjan päähahmo Clive Rosfield, Rosarian suuriruhtinaskunnan ensimmäinen prinssi, osallistuu turnaukseen! Koe jännittävä miekkatoiminta ja Cliven ja hänen uskollisen koiransa Torgalin kanssa tarkasti koordinoidut hyökkäykset. Käytä voimakkaita ja dynaamisia eikon-kykyjä ja muuntaudu hetkellisesti mahtavaksi Ifritiksi. Nouse koitoksesta voittajana käyttämällä Tulen dominantin voimaa. Seuraavia Clive Rosfieldin osia ei voi mukauttaa: silmät, silmämeikki, kasvomaali, rusketus, pää, kasvot ja uniikki. Vain hiuksia ja suuta/kasvokarvoja voi mukauttaa Clivelle tarkoitetuilla kohteilla. KENTTÄ Muinaisen raunion päälle rakennetun PHOENIX GATE -kivilinnakkeen traagiset tapahtumat mullistivat Cliven elämän. Cliven matka, jonka varrella hän kohtaa menneisyytensä, on luotu uudelleen voimakkaiden eikon-olentojen kentälle aiheuttaman tuhon ja erilaisten erikoistehosteiden myötä. Astu FINAL FANTASYN maailmaan tällä jännittävällä sisällöllä. Sisältää seuraavat JUKEBOX-kappaleet: – Away / FINAL FANTASY -pelisarja – Find the Flame / FINAL FANTASY -pelisarja. * Deluxe Editioniin, Ultimate Editioniin ja Deluxe Edition Upgrade Packiin kuuluvat yksittäiset sisällöt voi myös ostaa erikseen. Varo ostamasta samaa tuotetta kahdesti.