Takorita Meets Fries
Meren syvyyksissä, kuningaskunta Takossa, kaikki syövät keittoa. Mutta prinsessa Takorita on keittoihin täysin kyllästynyt! Prinsessa vaatiikin haukattavakseen jotain uutta, herkullista ruokaa, joka toisi maustetta hänen yksitoikkoiseen elämäänsä. Takorita päättää lähteä vedestä maalle, missä kulttuuri on erilaista ja yllättävää. Maalla kohtalo puuttuu peliin ja Takorita löytää ranskalaiset! Prinsessa Takorita jatkaa seikkailujaan, päämääränään tehdä ranskalaisista entistäkin maukkaampia! Ominaisuudet * Monipuoliset, animoidut hahmot. * Animoidut valikot. * 4 reittiä, 3 erilaista loppua ja 1 bonusepilogi. * Mahdollisuus kevyelle romanssille, mukaan lukien yuri ja BL. * Ranskalaisia joka paikassa!