SYNDUALITY Echo of Ada - 5800 SYN COINS
Sisältää 5800 SYN COIN -kolikkoa. SYN COIN -kolikoita voi vaihtaa asuihin ja esineisiin SYNDUALITY Echo of Ada -pelin kaupassa. *Rajoitettu yhteen ostokertaan tiliä kohti.