SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET LLENN's Special Weapon & Hat
Paketti, joka sisältää tyylitellyn konepistoolin sekä hatun. Se pitää käyttäjän hiukset aisoissa, jotta ne eivät pääse häiritsemään taistelun tuoksinassa.