Ota kaikki irti SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET ‑kokemuksesta hankkimalla Complete Edition, joka sisältää varsinaisen pelin, kolme DLC-pakettia, Dissonance of the Nexus ‑laajennuksen ja pelinsisäisiä bonusesineitä! Valintasi ovat raskaita ja luotiakin nopeampia. Luo oma hahmo ja kirjaudu aseiden ja teräksen hallitsemaan Gun Gale Online ‑maailmaan, jossa saat sattuman oikusta kumppaniksesi harvinaisen ArFA-sys-aputekoälyn. Tässä Sword Art Onlinen ensimmäisessä 3. persoonan roolipelissä on luvassa jännittävää 3. persoonan räiskintää ja ainutlaatuinen, roolipelimäisesti etenevä tarina. Mukauta avatariasi ja omaksu laaja ase- ja taitovalikoima. PvP-verkkotilassa on yli 30 pelattavaa hahmoa: Alice ja Eugeo SAO-anime Alicizationin kolmoskaudelta, Eiji ja Yuna elokuvasta Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale ja monet muut!