Super Toy Cars
Super Toy Cars onpöydälle arcade torjumiseksi ajopeli jossa nopea ja viileä näköinen autoja, vaikuttava kappaletta valmistettu arkipäivän esineitä jajoukko lisävoimia, jonka avulla voit tuhota opposition. Kerää kaikki autot ja päivityksiä pysyä kilpailu kun edistystä uratila tai ollanopea rotu joko vastaan ​​AI vastustajia tai vastaan ​​ystäviä. Voit pelata jopa 4 pelaajaa paikallisesti. On 16 eri pelin autot, joista jokaisella on ainutlaatuinen käsittely malli. Voit kokeilla niitä ja pelata ne, jotka parhaiten suite ajotavan jaeri tilanteissa löydät meidän 12 kappaletta. Niin, ja ehkä sinun kannattaa käyttää eri autoja riippuen siitä, minkä tyyppinen tapahtuma pelaat, koska meillä on 48 tapahtumia uratila, mutta ei ne kaikki ovat kilpailuista! Super Leluautot on iso ja paljon vaihtoehtoja voit Tinkle ja leikkiä, mutta tärkeintä tässä pelissä on huolella olla hauskaa pelata ja hauska rodun, joko yksin tai ystävien kanssa.