Summertime Chucho - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
VAROITUS: Et voi käyttää tätä sisältöä ellet omista "Chucho Krokk" sisältöä. Sinun TÄYTYY omistaa Chucho Krokk sisältö käyttääksesi tätä ulkoasua Awesomenaut Assembly pelissä! Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Chucho Krokk hahmolle Awesomenauts Assembly peliin!