Stereo Overdrive Arachnida Outfit for Sonata
Doomboxin ja Sonatan armottoman Lethal League -ottelun aikana Doombox muuntautuu yhtäkkiä takaisin Boombox-muotoonsa ja sylkäisee esiin sanoinkuvaamattoman olennon. Sonata jähmettyi paikalleen ällistyksestä, kun se hiipi häntä kohti, ja yhtäkkiä se hyppäsi hänen kimppuunsa. Sonatan näkökyky sumeni, ja hän menetti tajuntansa... Kun hän tuli tajuihinsa, hän tunsi boomhammerinsa sykkeen suonissaan. Tämä ei ole huono juttu ollenkaan...