Expansion Pass Five -tilauksen sisältö: Nemesis: Määritä hajaantuvan galaksin kohtalo tässä täysimittaisessa laajennuksessa. Se lisää peliin vakoiluvälineet, keinon nousta galaksin vartijaksi taistelemaan loppupelin kriisejä vastaan – tai ryhtymään itse loppupelin kriisiksi uhkavaihtoehdolla. Laajennus antaakin Stellaris-peliin tähän mennessä väkevimpiä välineitä. Aquatics: Uppoudu merenkävijäsivilisaation elämään, kun purjehdit galaksin aavoilla Stellaris-pelin tähän mennessä immersiivisimmässä paketissa: Aquatics Species Pack! Overlord: Avaa imperiumisi seuraava taso tässä täysimittaisessa laajennuksessa. Opasta galaksin täydeltä potentiaalisia alamaisia kunniaan – tai alistamiseen. Uusilla mekaniikoilla voit antaa vasalleillesi erikoisrooleja imperiumissa, vallata uusia planeettoja ja alamaisia, ja uusilla upeilla megarakennelmilla voit projisoida voimaasi nopeasti entistä kauemmas.