Star Trek Online: House Reborn Verdant -paketti
Vastassasi on vihollisia Klingon-imperiumin eri sukupolvista, joten varaudu kaikkeen! Lunasta nyt maksutta tämä eksklusiivinen Verdant House Reborn -paketti, josta saat yhden voimakkaan aseen ja aluksen päivitystokenin. Paketin voi lunastaa vain kerran tiliä kohti. 1 Verdant Zhat Vash Pistol -ase 1 Experimental Ship -päivitystoken (T6-X)