S.T.A.R. Labs -tehtävät
Treenaa itsesi parhaaksi mahdolliseksi supersankariksi 40 uudella S.T.A.R. Labs -tehtävällä, joissa esiintyvät Lobo, Batgirl, Scorpion ja General Zod! Huomaa, että kausikortin haltijoilla on jo nämä tehtävät. Kausikortin omaavien täytyy ladata kausikortti uudelleen saadakseen ilmaisia S.T.A.R. Lab -tehtäviä.