Staattinen panssariolemuspakkaus
Tämä kokoelma sisältää alennushintaan kaikki ostettavissa olevat staattiset Gears of War: Judgment -panssariolemukset! Se ei sisällä VIP Season Passin rajoitettuja olemuksia.