Staattinen aseolemuspakkaus
Tämä kokoelma sisältää alennushintaan kaikki ostettavissa olevat staattiset Gears of War: Judgment -aseolemukset! Se ei sisällä VIP Season Passin rajoitettuja olemuksia.