"Special Stickers 6" -tarrasetti
Kommunikoi muiden pelaajien kanssa hauskoilla tarroilla! Tämä lisäosa sisältää: ”Special Stickers 6” -tarrasetin Nämä sarjakuvatyyliset tarrat tuovat metsästysjuttuihisi tyyliä! Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla Kuriirille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sen jälkeen voit käyttää tarroja Chat-valikon kautta.