SOUTH PARK: SNOW DAY!
South Park: The Stick of Truth-, South Park: The Fractured but Whole- ja South Park: Phone Destroyer -pelit kehittäneeltä South Park Digital Studiosilta saapuu nyt New Kidin tarinan seuraava luku. Liity Cartmanin, Stanin, Kylen ja Kennyn seuraan kolmiulotteisessa seikkailussa viettämään lumoavinta päivää jokaisen lapsen elämässä – vapaapäivää koulusta lumisateen takia! Kova lumimyräkkä on sysännyt kaupungin kaaokseen ja koulu on suljettu. Pelaa kolmen kaverin kanssa, etsi pelaajia tai pelaa yksin tekoälyhahmojen kanssa ja taistele tiesi halki South Parkin lumikinosten täyttämien katujen. Osallistu vauhdikkaisiin taisteluihin muita ryhmittymiä vastaan uudessa tarinassa, jonka säännöistä päätät sinä. Varusta hahmosi erilaisilla aseilla ja käytä tuhoisia ja päivitettäviä erikoiskykyjä uudessa seikkailussa, jotta voit pelastaa maailman ja nauttia ylimääräisestä vapaapäivästä. Jäbä, nyt on vapaapäivä!