SOULCALIBUR VI - DLC6: Cassandra
Tämän lisäosan osto avaa pelattavan Cassandra-hahmon SOULCALIBUR VI:n pääpelissä sekä oman tarinan Cassandralle Soul Chronicle -pelimuodossa. Soturineito Cassandra käy taisteluun ensimmäistä kertaa sitten SOULCALIBUR IV:n. Nujerra vastustajat tehokkailla kilpihyökkäyksillä ja äärimmäisen voimakkaalla Full Force -tekniikalla. Paketin sisältö: – pelattava Cassandra-hahmo – uusi Cassandra-tarina STORY: Soul Chronicle -pelimuodossa – esineitä Character Creation -toimintoon (yhteensä 5) – aseita (yhteensä 8) – titteleitä (yhteensä 4) – taistelukommentteja (yhteensä 2) * Soturineito Cassandra palaa sarjaan neljäntenä pelattavana lisähahmona!