Soul Hackers 2 – Lisätarina: The Lost Numbers
Avaa käyttöön The Lost Numbers -lisätarinan ja uuden luolaston. Tässä sivutarinassa keskitytään demonien manaajaan nimeltä Nana. Tarinassa voi edetä tekemällä useita tehtäväpyyntöjä, joiden tasosuositus on 19–99. Tehtäväpyynnöt ilmestyvät vähitellen Club Cretaceousissa, kun etenet päätarinassa. Päätarinassa etenemällä voi myös avata uuden luolaston: Hachigaya Training Field. Sen uumenissa odottaa pelin haastavin ja armottomin loppuvastustaistelu. Jos janoat jännittävää taistelua, löydät sen täältä.