SOLDIER-materiasetti
<Ennakkotilauksen bonussisältö> – SOLDIER-materiasetti Tuo kolme materiaa (Dark Fire, Dark Thunder ja Dark Blizzard) saataville pelin varhaisessa vaiheessa. Näiden materioiden avulla voi käyttää hyökkäysloitsuja, jotka aiheuttavat elementaalivahingon lisäksi Poison- ja Silence-haittavaikutuksen. *Ennakkotilauksen bonussisällön käyttö vaatii Internet-yhteyden.