SnowRunner - Land Rover Dual Pack (Windows 10)
Laajenna SnowRunner-ajoneuvokokoelmaasi Land Rover Dual Packilla, jolla saat käyttöösi legendaarisen Land Rover Defenderin kaksi eri kehitysversiota. Tämä uskollisesti mallinnettu auto nähdään nyt ensimmäistä kertaa SnowRunnerissa. Lähes 70 vuotta sitten alkunsa saaneen Defender-sarjan ajoneuvot ovat edelleen voiman, kestävyyden ja monipuolisuuden symboleja, jotka ovat offroad-seikkailijoiden ykkösvalinta kaikkialla maailmassa. Land Rover Dual Pack ei sisälly ykkösvuoden tai kakkosvuoden kausikortteihin.