Snow: Ikuinen taistelutanner
Valmistaudu uuteen tehtävään Coliseumissa! Snow on palannut täydessä taisteluvalmiudessa. Päihitä vastustajat ja hanki kristalli, jonka avulla saat Snow'n pelattavien hahmojen joukkoon!Saat sisällön käyttöösi menemällä Historia Cruxiin (käytettävissä Chapter 2 -pelivaiheesta eteenpäin) ja valitsemalla "Coliseum -??? AF-".