Skyline Bowling: Spooky Style
Tällä DLC:llä avaat: – 3 voimakasta palloa: Clown, Scarecrow ja Reaper! – Grimshard T-paita parempaan tarkkuuteen! – Pyrothread-hanskat lisäkierteeseen! – Emberwalk-kengät nopeuden lisäämiseksi! – 1 000 jalokiveä uuden varusteen ostoon! – 150 000 kolikkoa varusteiden parantamiseen! Sytytä keilaradat tulella ja kauhulla!