Skyforge: Pantheon War Special Contribution Set
Pantheon Wars on mahtava tapahtuma Usean kuukauden ajan Aelionin vahvimmat Pantheonit taistelevat toisiaan vastaan ylivallasta ja Hyperion-moduulien hallinnasta. Osoita tukesi ja hyödy Hyperion-moduuleista Special Contribution Set -erikoissarjan avulla. Tämä pakkaus sisältää: - Pantheon Wars Armor - Hyperion-vuokrasopimus (7 päivää) - 250.000 Credits - 2.000 Victor Medals - 20 Stimulants Hyperion-vuokrasopimus: Antaa sinulle oikeuden vuokrata yhden aktiivisista Hyperion-moduuleista nykyisen Pantheon War -kauden päättymisen JÄLKEEN.