Skyblock-olemuspaketti
Vain taivas on Skyblock Packin raja! Pääset yhteen ikonisimmista pelityyleistä, joita Minecraft on koskaan nähnyt sekä alkuperäisen Skyblock-kartan että Infinity Skyblock -kartan avulla. Nosta avoin taivas Elytra-hymiöllä ja pue osa Skyblock-pilvihuppariin ja Skyblock HD -ihopakkaukseen.