Shoryukenin loma
Vaihtoehtoasuja Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää uudet loma-asut Ryulle, Kenille, Akumalle, Goukenille ja Danille. Käytä näytä uusia vermeitä ja tyrmää vastustajasi tyylillä! *Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.