Shoryuken Wild
Vaihtoehtoasujen paketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Uusia villejä asuja Ryulle, Kenille, Akumalle, Goukenille ja Danille. Käytä näytä uusia asuja ja voita vastustajasi tyylillä!*Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.