Shin Hisako
Shin Hisako ymmärtää vihdoin itseään ja täyden potentiaalinsa. Hän kantaa isänsä katanaa ja liikkuu yhtä nopeasti kuin isänsä aikanaan. Hän on oppinut taidon heijastaa sielunsa taistelukentälle yllättämään, hämmentämään ja hävittämään valon viholliset sekä langettamaan heille tuomionsa.