Shadow of the Ninja - Reborn
On vuosi 2029... Raaka dystooppinen tulevaisuus... Ja kansakunnan pelastaminen on kahden yön soturin käsissä! Nyt pääset näkemään tämän legendaarisen toimintaseikkailun uudessa valossa 33 varjoissa vietetyn vuoden jälkeen! Tengo Project uudisti fanien kaipaaman kulttiklassikon, ja niinpä Shadow of the Ninja – Reborn näyttää ja tuntuu paremmalta pelata kuin koskaan ennen. Tässä kutkuttavassa toimintaseikkailussa pääset iskemään katanalla ja käyttämään suurta joukkoa muita aseita, joita on paljon enemmän kuin NES-alkuperäisversiossa. Voimakkaita vihollisia vastaan voit ninjana hyödyntää myös akrobaattisia taitojasi. Haasteet eivät kuitenkaan lopu vielä siihen! Taitosi joutuvat koetukselle ovelien ansojen ja haastavien pulmien kautta kuudella monipuolisella, laajalla ja mestarillisesti suunnitellulla tasolla. Shadow of the Ninja – Reborn, kriitikoiden mukaan eräs aikansa parhaista kahden pelaajan yhteistyöpeleistä, kutsuu paikalliseen yhteistyöhön Hayate- ja Kaede-ninjoina. Tengo Projectin panoksen lisäksi mukana on Iku Mizutani, tähtisäveltäjä, joka on ollut mukana luomassa ikonista Natsume-saundia ja useita kuuluisia NES-pelien ääniraitoja. Mizutani-fanit ja retropelaajat ympäri maailman ihastuvat tutun oloisiin kitarariffeihin ja nopeatempoisiin retromelodioihin! Pelottomat sankarimme, Hayate ja Kaede, ovat käyneet läpi valtavan muodonmuutoksen aiempiin 8-bittisiin hahmoihin verrattuna. Parannuksia on muitakin: tappavista vihollisista yhtä tappaviin tasoihin pelin jokainen yksityiskohta on luotu uudelleen upean laadukkaana sprite-grafiikkana. Vetäydy siis varjoihin ja sivalla tiesi petollisen betoniviidakon halki tässä synkässä toimintahelmessä: Shadow of the Ninja – Reborn!