Shadaloo-kauhu
Vaihtoehtoinen asupaketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää kauhuasut seuraaville hahmoille: M.Bison, Sagat, Vega, Balrog ja Seth. Saata vastustajat kauhun valtaan ja pelottele ystävät alistumaan!*Tämä sisältö toimii vain Ultra Street Fighter IV -pelissä.