Set of Akenash
Paranna pelikokemustasi Styx: Shards of Darknessissa! Ladattava Akenash Set antaa käyttöösi kuuluisan Akenas Outfitin ja Akenash Daggerin. Akenash Outfit - Ainoa ja oikea, klassinen asu Styxin ensiseikkailulta! Aina kun Styx manaa kloonin, sen kestoaika kasvaa. Akenash Dagger - Styxin ensimmäinen tikari. Vanha ja vakaa, tämä ruosteinen terä on raahattu saastuneiden soiden läpi. Tämän takia se on kaikenlaisten tappavien happojen peittämä. Akenash Daggerilla tapetut liukenevat välittömästi.