Serahin ase: Azrael
Serahin uusi ase. Nimetty sielujen enkelin mukaan, jonka sanotaan hallitsevan voimia kohtalon muuttamiseksi. Lisää ketjubonuksia.Saatavana kohteesta Chocolina's Shop. Tämän aseen parannettut versiot ovat myös saatavana.