Sea of Stars: Throes of the Watchmaker
Throes of the Watchmaker -seikkailussa Solstice Warrior -soturit Valere ja Zale lähtevät Horloge-kellopelimaailmaan, missä kirottu karnevaali uhkaa maailman asukkeja. Kaksikon on noudatettava outoja sääntöjä ja kohdattava sekä ilkikurinen nukkemestari kätyreineen että omat pimeämmät puolensa.