Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning
‘Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning’ on ensimmäinen episodi episodimaisesta seikkailupelisarjasta antropomorfisessa eläinten yhteiskunnassa. Auta Hankia & Larrya löytämään ruokaa ja tarvikkeita ja selviämään hengissä ankarilla zombien kansoittamilla kaduilla vakuuttamalla muut eläimet tekemään työt puolestasi! Käytä Hankin vanhoja myyntimiehen kikkoja vakuuttamaan muut hahmot auttamaan sinua tarvikkeiden etsimisessä! Sisältää täysin äänitetyn dialogin, jonka ansiosta koet hauskan aikuisteemaisen zombiapokalypsitarinan. Ominaisuudet: * Neuvottele muut eläimet metsästämään puolestasi ja jaa saalis. * Opasta keräilijääsi korkeariskisissä tilanteissa. * Vaihda tarvikkeita saadaksesi korkeimman arvon. * Pelaa uhkapeliä tarvikkeista, jos haluat elää vaarallisesti. * Opi asia tai parikin muihin vaikuttamisesta. * Selviä hengissä zombiapokalypsista rehkimättä liikaa.