Santa's Sweatshop
Kärsittyäsi pukin julmasta hallinnosta 20 vuoden ajan on aika palata kotiin nauttimaan joulusta *oikean* perheesi kanssa. . . Olet tympääntynyt huonoihin työskentelyoloihin ja kehnoon palkkaan, joten päätät iskeä pukkia kaikkein arimpaan kohtaan ja paeta Santa's Sweatshopista! Ominaisuuksia – Upouusia esineitä ja rakennettavia esineitä, joiden avulla pääset kunnolla joulumielelle! – Jouluaiheisia kenttiä, töitä, hahmoja ja keskusteluja, joiden avulla selviät työpäivän loppuun! – Heittäydy juhlatuulelle, vaikka joudutkin raatamaan tonttusormesi verille! – Voita pukki ja murtaudu hänen kahleistaan! – Raikas ja jouluisa ääniraita säestää pakosuunnitteluasi! – Upouusia saavutuksia seurattavaksi sekä mahdollisuus nousta tulostaulun kärkeen!