Saints Criminal Customs
The Saints Criminal Customs sisältää kaksi erikoiskoristeltua bonusesinettä: koristeellisen tyylikkään Saintsien kustomoidun avoauton ja jengille yhtä tunnusomaisen Saintsien kustomoidun Stab-takin.