Sadira
Kuolettava hämähäkkikuningatar johtaa salamurhaajaklaaniaan hämärän tehtävän suorittamiseksi. Pelattava Killer Instinct -hahmo. HUOMAUTUS: Sadira-hahmo on mukana Combo Breakerissä ja Ultra Editionissa.