Rugby Challenge 4
OLETKO VALMIINA RISTIPOTKUUN? UUTTA! Yllätä vastustajasi 10 uuden liikkeen myötä! Mukana myös ristipotkut! UUTTA! Women’s Sevens -rugbysarja 16 kansainvälisellä ja viidellä lisensoidulla joukkueella. UUTTA! Luo erinomainen rugbypelaajasi sekä koontisarjalla että parannellulla pelaajamuokkaimella! UUTTA! Tekoälymuodostelmat ja parannettu pelaajasijoitus tekee pelistä realistisemman ja haastavamman jopa kokeneimmillekin rugbyfaneille. UUTTA! Sivukamerakulma ja maalikamera simuloivat todellista lähetysnäkymää entistäkin paremmin. ALUSTOJEN VÄLINEN FANHUB Jaa, lataa ja arvostele pelaajia ja joukkueita kuuluisalla Fanhubilla millä tahansa pelialustalla! ALL-STAR -KOMMENTAATTORIT Todellinen urheilulähetyskommentointi Grant Nisbettin ja Justin Marshallin toimesta. Ranskankielisen kommentoinnin tarjoavat Eric Bayle ja Thomas Lombard. TÄYDELLINEN RUGBYKOKEMUS Useita pelitiloja, mukaan lukien: yksittäiset ottelut, monijoukkuekilpailut, kattava monivuotinen uratila sekä Be a Pro -tila. YLI 12 ARVOSTETTUA KILPAILUA Mukaan lukien täysin uudet Womens 7’s Rugby, Premiership Rugby, Super Rugby, Mens 7’s Rugby ja Currie Cup - tai voit luoda kokonaan oman kilpailusi!