Suurin ”isot kivenlohkareet jotka pyörivät läpi historiallisten/taideaikojen” tornipuolustuspeli on palannut nimellä Rock of Ages 2: Bigger & Boulder. Ihan niinkuin nimi kertoo, Bigger and Boulder nostattaa surrealismin ja pelikokemuksen ollakseen, noh… BIGGER AND BOULDER. Painotus kaoottiseen 2-vs-2 moninpeliin, uusiin ajanjaksoihin, ja paranneltuihin grafiikoihin, fysiikoihin, ja tuhoutuviin objekteihin käyttäen Unreal Engine 4sta, pelaajien pitää olla valmis intensiiviseen rock and roll-kokemukseen. Rock of ages II: Bigger and Boulder sisältää: - ACE Teamin Tunnettu Omituisuus – Monty Pythonin tyylinen huumori on väännetty 11 asti, kun pelaajat pyörivät läpi ajanjaksojen. Huumoripitoiset animoidut sketsit palaavat myös täydellä teholla, pitäkää varanne historialliset merkkihenkilöt! - Painotus Moninpelissä – Pieni kilpailullisuus ei koskaan haitannut, ja siksi ACE Team on päättänyt parantaa pelin moninpeliä. Pelaa jopa neljän pelaajan verkkopeliä 2v2 matsissa kuolemaan asti mahdollisuudella kustomoida ”osastosi” lippuja ja värejä. Niin, muistimmeko mainita että vastakkaiset radat voivat risteytyä keskenään? - Positiivisen Absurdi Taidesuuntaus – Niinkuin alkuperäisessä pelissä, ACE Team on luonut erilaisia tasoja ottaen vaikutteita aikamme suurimmista taideajanjaksoista. Pelaajat tuijottavat hienoa taidetta Egyptiläiseltä, Myöhäiseltä Gotiikalta ja Aikaiselta Renesanssiajoilta, sekä Surrealistiselta tyylisuuntaukselta, kun he raivaavat tuhon tietä heidän pyöriviltä tuomiokiviltä! - Paranneltu Fysiikka ja Tuhoutuva Ympäristö – Päivitetyllä fysiikalla ja vielä enemmän asioita rikottavana, murskattavana, litistettävänä ja lyötävänä, erilaisten kivien pyörittäminen mäkeä alas ei ole koskaan ennen ollut näin mielekästä! - Totaalinen Kaaos – Uusien puolustusyksikköjen lisäämisellä ja uniikeilla lohkareilla uusilla erikoiskyvyillä, kaaos vallitsee suurena joten älä ota jokaista sirpaletta itsestäänselvänä.