Riders of the Rustland
Mene kaupunginrajoja edemmäksi ensimmäisessä Trials Fusion: Riders of the Rustlands -sisältöpaketissa! Nämä unohdetut ihmiset elävät aivan Fusion-pelin rikkaampien tapahtumapaikkojen ulkopuolella, joten heillä ei ole kaupungin asukkaiden varakkuutta. Hallitus on jättänyt heidät oman onnensa nojaan, ja heidän toimeentulonsa riippuu käyttämistään, rakentamistaan ja keräämistään tavaroista. Lain ja järjestyksen puute tekevät tästä säälimättömän maailman. Nauti seikkailuistasi, kun tarjolla on: - 10 uutta rataa (mukaan lukien kuusi Classic Trials -rataa, kaksi uutta Supercross-rataa, yksi Skill Game -rata ja yksi FMX-rataa) - 18 uutta Track Challenge -haastetta (mukaan lukien salaisia ominaisuuksia, minipelejä ja enemmän) - 5 uutta saavutusta - useita uusia Track Editor -esineitä, mukaan lukien hajonneita ajoneuvoja, varastoja ja paljon enemmän!