Resident Evil 4:n riipus: Handgun Ammo
Tämä käsiaseen patruunariipus attaseasalkkua varten auttaa pitämään aina yhden luodin varalla. Etu: Kasvattaa valmistusbonuksen mahdollisuutta käsiaseen ammuksia valmistettaessa. Valmistusbonus antaa tavallista enemmän ammuksia niitä valmistettaessa. Huomautus: Riipuksen voi vaihtaa minkä tahansa kirjoituskoneen Customize Case ‑valikossa. – Tätä sisältöä voi käyttää vain Resident Evil 4:n päätarinassa. Sitä ei voi käyttää maksullisessa Separate Ways -lisäsisällössä.